Бургас. От една страна бяхме принудени да закупим превозни средства, защото новата транспортна схема в първоначалния ѝ вид не бе приета от жителите на Бургас, защото предполагаше прекачване в болшинството от случаи. Тогава търсейки решение на проблема и коментирайки с нашите клиенти въведохме линиите Б11 и Б12. Това неминуемо води до увеличаване броя на автобусите, защото на практика се откриват две нови линии. Това каза пред журналисти инж. Петко Драгнев, управител на общинско предприятие „Бургасбус“, предаде репортер на Радио „Фокус“ – Бургас. „Несериозно е да се говори за връщане на старата транспортна схема, което чувам да се коментира, защото бързата автобусна линия, тъй като тя е новата, останалите линии могат да бъдат върнати лесно, генерира новия поток. В к-с "Меден рудник" цялата зона са с нови жилищни сгради, които използват новата бърза линия“, заяви Драгнев По думите му ако бъде премахната новата бърза линия ще бъдат недоволни тези, които сега я използват. „Ако говорим да запазим бързата автобусна линия, а да върнем старата транспортна схема, това значи да работим с 18 автобуса повече на ден и тогава финансовият резултат ще отиде още по на зле. В тази ситуация търсим баланса да намерим между ефективността, желанието на бургазлии и рамките, които ни е поставил проектът, защото ни грози финансова санкция“, каза още инж. Петко Драгнев. Деница ДИМИТРОВА