Методи Попов, РУО-Благоевград: МОН предприе кампания, за да пренасочи виждането на образователните институции и младежите към изискванията на съвременната реалност
Благоевград. Министерството на образованието и науката (МОН) предприе кампания, за да пренасочи виждането и усещането, както на образователните институции, така и на младите хора, в посока на изискванията на съвременната реалност. Това каза пред Радио „Фокус“-Пирин Методи Попов, началник на отдел „Инспектиране и организационно-методическа дейност“ към Регионално управление на образованието (РУО)-Благоевград, във връзка с пресконференцията в Благоевград, на която бе представен онлайн конкурсът „Имам бизнес идея“. По думите му Регионално управление на образованието-Благоевград подкрепя всякакви инициативи, свързани с развитието на младите хора. „Не може във времето на високи технологии да се стои встрани от всичките тези процеси“, посочи Методи Попов. Той допълни, че най-вероятно е достигнала информацията за рамките на държавния план прием. „Това е една ориентация в посока на така нареченото стен направление, което предполага мотивирани и стимулиране на младите хора в посока на природни, математически, технологии, предприемачество и инжинерни науки“, каза още Попов. „Отдавна сме осъзнали значението на предприемачеството и важността младите хора да бъдат ориентирани съзнателно на съвсем ранна и детска възраст за развитието на света и своето собствено бъдеще“, заяви експертът. По думите му е важно да се даде по-сериозна информираност на младите хора, за да може да ориентират по-лесно в пътя, който те би следвало да поемат. „Важно е да се даде по-сериозна информираност на младите хора“, коментира Попов. Той уточни, че по този начин те ще поемат пътя по много по-сериозен начин. Той добави, че идеята на конкурса е да развие дигиталните и предприемачествите умения да младите хора, които ще се включат в конкурса. Денис НИКИФОРОВ