„Ние ще използваме този документ за да провокираме разговор относно правила, ред и тяхното прилагане. Агресията много често е функция на усещането за липса на ред“, уточни той. „Ние по-скоро сме сдържани за тази оценка. Проведохме няколко разговора в тази посока и те бяха доста ползотворни. Не беше в центъра оценката за възпитание“, заяви Вълчев. „Трябва ни взаимодействие с родителите, да проведем един преднамерен разговор на училищно ниво,“ каза още образователният министър. Според него последните социологически проучвания показват, че 2/3 от родителите очакват учителите да възпитават, но по думите му процесът е двустранен. „Не сме изключили това предложение, но по-скоро сме сдържани. Не това е целта“, отбеляза Вълчев. Той добави, че синдикатите подкрепят подготвяната от министерството стратегия за възпитателната работа.
Министър Красимир Вълчев: По-скоро сме сдържани за въвеждане оценка „възпитание” в училище
„Ние ще използваме този документ за да провокираме разговор относно правила, ред и тяхното прилагане. Агресията много често е функция на усещането за липса на ред“, уточни той. „Ние по-скоро сме сдържани за тази оценка. Проведохме няколко разговора в тази посока и те бяха доста ползотворни. Не беше в центъра оценката за възпитание“, заяви Вълчев. „Трябва ни взаимодействие с родителите, да проведем един преднамерен разговор на училищно ниво,“ каза още образователният министър. Според него последните социологически проучвания показват, че 2/3 от родителите очакват учителите да възпитават, но по думите му процесът е двустранен. „Не сме изключили това предложение, но по-скоро сме сдържани. Не това е целта“, отбеляза Вълчев. Той добави, че синдикатите подкрепят подготвяната от министерството стратегия за възпитателната работа.