Велико Търново. 12.5 млн. лева е бюджетът за туристическа реклама на България за 2019 година. Това каза във Велико Търново министърът на туризма Николина Ангелкова, предаде репортер на Радио „Фокус“ – Велико Търново. Тяуточни, че бюджетът запазва равнището си от миналата година. В рамките на тези средства е планирано участие в международни и вътрешни туристически изложения, провеждането на интегрирани комуникационни кампании за България на 16 целеви пазара, участия в различни кампании със CNN, BBC, National Geographic, Travel TV, както и провеждане на вършената кампания „Неочаквана ваканция“.
Министър Ангелкова припомни, че 2019 г. е обявена за година на вътрешния туризъм и в тази връзка са предвидени множество инициативи с туроператори и различни събития в тази насока, които да подпомогнат промотирането на страната, дигитален маркетинг, развитие на апликацията „Аз обичам България, надграждането и въвеждането на различни допълнителни функционалности свързани с виртуални турове, с представянето на забележителностите в страната по нов, интересен и интерактивен начин.
Надежда КРЪСТЕВА