„Ще обърнем внимание на по-малките общини, затова подготвяме специализиран календар на събития, извън заложените в годишната програма за национална туристическа реклама“, каза още Ангелкова. Тя уточни, че са предвидени дискусии по региони. „Като в тази инициатива най-добър партньор на държавата ще бъдат кметовете по места, които вече споделят и демонстрират добри практики. Убедена съм, че заедно с общините и бизнеса ще дадем възможност на голяма част от българите да преоткрият страната си като туристическа дестинация с прекрасно качество и съхранен автентичен дух и традиции. Длъжни сме да положим още повече обединени усилия за съвместна работа на държавата, общините и туристическия бранш за популяризиране на възможностите на фона на изключително силната външна конкуренция и пазарна динамика. Предстои старта на кампанията „Неочаквана ваканция“ в периода от март до месец май, като досега проведените две нейни издания отчитат повишен интереса на реализираните нощувки, вътрешни пътувания извън традиционните летни и зимни месеци. Важна стъпка в посока изграждане на силен регионален маркетинг е изпълнението на концепцията за туристическо райониране. Вече функционират седем от девет организации за управление на туристическите райони“, допълни още министър Ангелкова. Тя посочи, че всички тези стъпки надграждат усилията за промотиране на всеки един регион в туристически потенциал.
Деница КИТАНОВА