„Не мога в момента да коментирам цифри, защото сме в един много ранен етап и е важно да си свършим подготовката, за да имаме сериозен и траен интерес. Мога да ви уверя, че както „Слънчев бряг“ АД, така и министерството и аз лично сме ангажирани с това интересът към тази възможност да се превърне в траен“, отбеляза министър Ангелкова. Тя добави, че това става с осигуряването на необходимата информация, с административно съдействие и, разбира се, с увещаване на съответния инвеститор, че на територията на комплекса си заслужава изграждането на такъв конгресен център. „Надявам се до края на годината да имаме повече информация, която да можем да споделим. Работим почти три месеца по предварителната подготовка“, допълни още министърът на туризма.
„Тръпка бе да насочи вниманието на големи международни инвеститори от сектора, както и не само инвестиционни фондове, но и големи разпознаваеми международни марки и брандове хотели, които липсват в България и които биха довели до повече туристи и до по-висок клас на нашето Черноморие. Беше една от ключовите ни задачи. Успяхме да покажем потенциала на страната в тази част“, отбеляза министър Ангелкова.
Деница ДИМИТРОВА