Средно на месец 176 370 плащания през 2018 г. са извършени чрез интернет и други електронни канали, като при тях статистиката отбелязва ръст с 17 946 на месец спрямо данните от 2017 г. По банков път месечно са осъществявани средно по 20 448 плащания, а чрез директен дебит 65 801.
Безкасовите начини на плащане спестяват време и усилия на потребителите и ги правят независими от мястото и работното време на касите. През последните години устойчиво нараства броят на клиентите на ЧЕЗ, които предпочитат да бъдат обслужвани от разстояние.
Подробна информация за възможностите за различните видове плащания може да се получи в най-близкия Център за обслужване на клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД, на телефонна линия 0700 10 010, на [email protected], както и на сайта на компанията www.cez.bg, секция „За клиента“.