По време на откриването стана ясно, че на 533 квадрата са обособени три функционални зони – зона за обработване на пощенските пратки, зона с пощенски кутии, които обслужват корпоративните клиенти на Казанлък и касов салон, който предлага пълната гама на пощенските услуги.
Централната пощенска станция в Казанлък се отличава с това, че целият входящ трафик пощенски пратки идва в нея, обработва се и цялата доставъчна дейност за града се извършва от тази станция. В нея работят 31 служители, 11 от които са пощенски раздавачи.
„Надявам се в тези нови условия да работим още по – добре, да предлагаме още по – качествени услуги на гражданите на Казанлък”, каза Лиляна Драгоева, директор на Югоизточен регион на „Български пощи”.
През 2018 година служителите на пощенската станция са обработили над 600 хиляди пратки. Всеки месец в тази станция се обслужвани 15 хиляди жители на Казанлък и над 70 хиляди от общината. Предлагат се всички пощенски услуги – изплащане на пенсии, на парични преводи, приемане и доставка на пощенски пратки, абонамент.
Предвидено е продажба на електронни винетки, ваучери, търговски стоки и др. Инкасират се задълженията за електроенергия, вода, стационарни и мобилни телефони, кабелна телевизия и интернет. Станцията има и положителен финансов резултат, който за 2018 година надхвърля 200 хил. лв.
„С извършената реконструкция се създават по-добри условия за труд на пощенските служители и се оптимизира обработката на пощенските пратки”, каза при откриване на обновената станция заместник-министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Димитър Геновски.
„Казанлъчани ще оценят това, което правите. Те ви имат доверие много повече отколкото на частниците, които изпълняват част от дейностите, които предлагате и вие като услуги. Вече осма година Община Казанлък работи с „Български пощи” и ние сме на мнение, че по-добра услуга в България от тази, която предлагате вие, няма на пазара”, каза в приветствието си към работещите в пощенската станция кметът на Казанлък Галина Стоянова.
Славяна ГАЙДАРОВА