Омбудсманът коментира и проблемите в "Топлофикация София". „"Топлофикация" не дава информация как ръководи дружеството и как събира вземания от гражданите. През 2016 г. поисках информация за събраните средства от юристконсултски дела. Всички тези разходи са за сметка на столичани“, изтъкна Мановолова и допълни, че ще получи информация, която ще предостави на гражданите - колко пари са им прибрали през 2015 г. По думите ѝ всички граждани ще могат да получават отговори за дейността на дружеството. След получаване на съобщението, "Топлофикация" има 2 седмици да отговори на 10-те въпроса, отправени от омбудсмана.
Омбудсманът Мая Манолова: От ЦИК се оказаха рецидивисти за невъвеждането на машинното гласуване, нарушиха закона и по електронното
Омбудсманът коментира и проблемите в "Топлофикация София". „"Топлофикация" не дава информация как ръководи дружеството и как събира вземания от гражданите. През 2016 г. поисках информация за събраните средства от юристконсултски дела. Всички тези разходи са за сметка на столичани“, изтъкна Мановолова и допълни, че ще получи информация, която ще предостави на гражданите - колко пари са им прибрали през 2015 г. По думите ѝ всички граждани ще могат да получават отговори за дейността на дружеството. След получаване на съобщението, "Топлофикация" има 2 седмици да отговори на 10-те въпроса, отправени от омбудсмана.