От 2019 година ще заработи Мобилното приложение на Контактния център на Столична община. Това каза Венера Милова от Дирекция „Административно обслужване“ в Столична община на представянето на резултатите от електронното управление през 2018 година, предаде репортер на Агенция „Фокус“. Борислав Панайотов от дирекцията обясни, че приложението ще бъде безплатно за потребителите, през него ще се подават сигнали. То ще отчита местоположението, от което се подават сигналите. „Гражданите ще могат да видят подадените от тях сигнали, като ще има възможност за обратна връзка със Столична община“, посочи той. Потребителите ще могат да се регистрират в приложението със своя профил във „Фейсбук“ или Гугъл.
Според представените данни през 2018 година в Контактния център на Столична община са приети повече от 53 хиляди сигнали. Зададените въпроси за повече от 21 хиляди. От март до декември общината е изпратила 94 275 документа, получила е 60 575. Очаква се в края на януари 2019 година 194-те общински детски градини да бъдат реални участници в електронния обмен.
Биляна ИВАНОВА