„Всичко се купува като цветя, дори и в саксии, но като че ли по-малко, защото класиката е червена розата“, каза управителят на Национално сдружение на цветарите.
По думите му на пазара за цветя се търсят и по-нестандартни и нови оформления на букетите. „Това е въображението на всеки аранжор, как би поднесъл един букет или няколко рози, и как ще бъдат оформени. Именно за това е строго индивидуално. На свободния пазар конкуренцията е голяма и всеки търси нещо ново и по-различно и дори разкрепостено, защото ако отидете на пазара „Димитър Петков“, там всички цветя са еднотипни, но в центъра и бутиците вече ще видите по-различни неща“, посочи Велинов.
„На 8-ми март, когато е деня на майката и на жената, в България се закупуват най-много цветя“, добави той.
Ирина ИВАНОВА