Пловдив. За да се реагира максимално бързо при проблеми с градския транспорт, светофарите или уличното осветление, от ОП „Организация и контрол на транспорта“ напомнят телефоните, на които гражданите могат да подават сигнали. Това е телефон 032/622 550, на който може да се подават сигнали, свързани с масовия градски транспорт (невежливо отношение към пътниците, пропускане на спирки, закъснение на автобусите, неработещи електронни информационни табели и др.). Линията е отворена всеки работен ден от 08.30 ч. до 12.00 ч. и от 12.45 ч. до 17.15 ч.. Другият телефон е 032/622 707 и е за сигнали, свързани със светофарните уредби. Работи от 06.30 ч. до 22.00 ч. в делничните дни и от 08.30 ч. до 17.15 ч. в почивните дни. Третият телефон е 032/620 330. Той е за сигнали за улично осветление. Телефонът работи денонощно. Ако няма връзка с дежурен оператор гражданите могат да оставят на електронния секретар съобщения, които своевременно се прослушват и се предприемат съответните мерки.
Защо кола ПН7208 не спира на спирки където има граждани на автобуса подминава спирки.Става дума за кола с номер 7208 на автобус номер 26 дори контролата казва така е решил шофьора какво означава това.Ще вървим пеш 10км Санкции за собствениците на тази кола глоба за шофьора и кондуктор който не спира
д-р Мишева 15:12, 08.05.2024
Защо кола ПН7208 не спира на спирки където има граждани на автобуса подминава спирки.Става дума за кола с номер 7208 на автобус номер 26 дори контролата казва така е решил шофьора какво означава това.Ще вървим пеш 10км Санкции за собствениците на тази кола глоба за шофьора и кондуктор който не спира