Карлово. С посещение в шоурума на „Българска роза” АД продължи подготовката на момичетата за участие в конкурса-спектакъл „Царица на розата – Карлово 2019”. Това съобщиха от пресцентъра на Община Карлово.
Участничките в надпреварата по красота, интелигентност и чар, се запознаха с изключително богатата и разнообразна гама от висококачествени продукти. За младите дами бе любопитно да разберат, че компанията има собствени козметични линии, които се изнасят както в цяла Европа, така и в Китай, Виетнам, Южна Корея, САЩ, Русия, Австралия, Япония, Сингапур, Филипини и др. Домакините обясниха също, че луксозната козметика на предприятието, което през м. май 2018 г. – по време на Празника на розата, отбеляза 70 години от създаването си, са с качеството на най-скъпите и елитни френски брандове. В рамките на програмата, предшестваща конкурса, претендентките за короната ще имат още срещи, посещения и изненади.