В рамките на отчетния период са изпълнени две мерки от проблемна област „Несъгласуваност на административните процедури, свързани с реализацията на инвестиционните намерения и забавяне при предоставянето на услугите от централната и местната администрации“. Прието е изменение в Закона за местните данъци и такси, с което отпада задължението собствениците, които са придобили имоти, да уведомяват за това писмено в 2-месечен срок общината по местонахождението на имота, като подават данъчна декларация за облагане с годишен данък върху недвижимите имоти. Изготвен е единен наръчник с потребителски интерфейс, който дава възможност на предприемачите или представители на малкия и среден бизнес лесно да намират насоки за справяне с конкретни бизнес ситуации, които са обвързани с нормативната уредба на страната. Представените в наръчника бизнес ситуации/събития са идентифицирани чрез проведено проучване сред представители на малки и средни предприятия за законите и административните процедури, с които те се сблъскват най-често и които оценяват като най-сложни от етапа на стартиране до етапа на прекратяване на дейността си.
Към момента се провеждат срещи на експертно ниво и върви инициатива за набирането на предложения за нови мерки от страна на администрацията.