„Работя по проекта още от самото му начало. И наистина когато сме правили различни презентации в България и в чужбина, и сме се срещали с различни медии, ние сме се опитвали да провокираме техния интерес и да ги накараме да дойдат в града, за да направят репортажи. Става въпрос за медиите CNN, BBC, Euronews и други. В началото беше наистина много трудно да им разкажем за това какво е Пловдив, че е вторият по големина град в България, че е един от най-старите градове. Сега, когато продължаваме да работим с техните екипи, те вее знаят кой и къде е града, че е един от най-старите живи градове. Сега очакват многобройните събития и да видят развитието на града през тези няколко години“, посочи Иванова. Тя добави, че част от рекламната кампания на инициативата са и рекламните материали, които туристите имат възможност да си закупят, идвайки в града. „Рекламни материали могат да се намерят в туристическите информационни центрове, при общинските обекти в Стария град. Има и частни обекти по ул. „Съборна“ в Старинен Пловдив, които са първата стъпка от маршрута на всеки турист, посетил града. Има и няколко хотела в Пловдив, които са наши партньори и продават от рекламните материали. Ще има още повече места, на които всеки желаещ да може да си закупи от нашите рекламни материали и да си отнесе вкъщи прекрасен спомен. Нещата, които сме подготвили са изключително различни и интересни“, каза още Радост Иванова.
Тони МИХАЙЛОВ