Маркетинговият директор на Фондация „Пловдив 2019“ каза още, че целият град е брандиран по повод инициативата, а на национално ниво има над 100 перманентни външни позиции, в това число билбордове, билбордове тип „скролер“ и други, с които се рекламира проекта. „Освен това, брошурите за откриващия уикенд на 11, 12 и 13 януари, които отпечатахме, са раздадени из почти цяла България. Ако говорим само за град Пловдив, пълната програма се раздава в абсолютно всички обекти, свързани с туристически забележителности, в музеи, галерии, гари и автогари, туристически информационни центрове. Брошури с програмата са изпратени и до туристическите информационни центрове в София, до различни институции в столицата, свързани с култура, и на всевъзможни места, където информацията може да достигне до повече хора. Например в Пловдив програмата може да бъде намерена в най-големите магазинни вериги. Нашите позиции са твърде много и в цяла България, имаме дори и по магистралите“, посочи Радост Иванова. Относно промотирането на инициативата в чужбина, тя акцентира върху работата на Фондация „Пловдив 2019“ с чуждестранните медии. „Само през последните няколко месеца в над 50 от най-големите медии на световно ниво се говори за Пловдив – има статии и видеа за инициативата „Европейска столица на културата“, добави Иванова.
Тони МИХАЙЛОВ