"За Велико Търново е чест да приеме инвестирaт като Kaufland, защото веригата със своята социално корпоративна отговорност и обществено значение е много важна за нашия град", посочи Снежана Данева - Иванова.
Хипермаркетът разполага с около 6000 кв.м. застроена площ, от които малко над 3000 кв.м. са търговска площ. Паркингът на Kaufland Велико Търново включва над 250 паркоместа. Обектът е изграден изцяло според новата концепция на компанията за максималното удобство на потребителите и още по-добра работна среда. Обектът отговаря на най-новите стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван със системи, щадящи околната среда.
Социалната отговорност е залегнала в цялостната бизнес стратегия на Kaufland България. Ето защо специално за обекта си във Велико Търново компанията изгради и безплатна електрозарядна станция за зареждане на електромобили, обезопасена детска площадка и специална пътека за хора с нарушено зрение, която осигурява безопасното им придвижване и достъп до хипермаркета.
Това е първият хипермаркет на Kaufland България с изцяло стъклена входна фасада, която позволява още по-голям достъп на естествена светлина. Функционалният и модерен интериор е създаден с мисъл за по-лесната, бърза и интуитивна ориентация сред огромното разнообразие от качествени и свежи продукти.
Във Велико Търново Kaufland включва над 17 000 продукта в постоянния си асортимент. Витрината с обслужване предлага свеж избор от над 400 салати, месни специалитети и деликатеси, а собствената пекарна на търговската верига - над 50 прясно приготвени хляб и тестени изделия всеки ден. Свежите предложения на компанията във Велико Търново включват и богат избор от над 190 свежи плодове и зеленчуци.
Като верен и устойчив партньор на българските производители, търговската верига предлага на търновци над 4500 продукта, произведени у нас, като 80 от тях са местни предложения от региона на Велико Търново.
Надежда КРЪСТЕВА