„Учениците оценяват у своите преподаватели много неща – тяхната интелигентност, чувството им за хумор, подкрепата, която им оказват, приятелството, интересния и забавен начин на поднасяне на уроците, това, че общуват на разбираем език с тях, че умеят да ги изслушват и най-вече това, че са приятели“, обясни Севдалина Ковачева. Тя допълни, че и тази година се запазва тенденцията номинираните преподаватели да се увеличават все повече. „През 2013 година, когато стартира инициативата, номинираните учители са били 40. През 2014 – 85, през 2015 са получени над 100 писма. 2016 получихме почит 200 електронни писма, като номинираните учители бяха 125 от 17 училища. През 2017 гласувалите ученици бяха 2014, а номинираните учители 117. През 2018 година получихме 330 електронни писма, а номинираните учители бяха общо 164 от 19 училища. Чрез тази инициатива Община Перник дава възможност не само на учениците да оценят своите преподаватели, но това е и начин учителите да сверят часовниците си с изискванията на своите ученици“, обобщи Севдалина Ковачева.
Севдалина Ковачева, Перник: Конкурсът „Учителят, който ме вдъхновява“ утвърждава значимата роля на учителя
„Учениците оценяват у своите преподаватели много неща – тяхната интелигентност, чувството им за хумор, подкрепата, която им оказват, приятелството, интересния и забавен начин на поднасяне на уроците, това, че общуват на разбираем език с тях, че умеят да ги изслушват и най-вече това, че са приятели“, обясни Севдалина Ковачева. Тя допълни, че и тази година се запазва тенденцията номинираните преподаватели да се увеличават все повече. „През 2013 година, когато стартира инициативата, номинираните учители са били 40. През 2014 – 85, през 2015 са получени над 100 писма. 2016 получихме почит 200 електронни писма, като номинираните учители бяха 125 от 17 училища. През 2017 гласувалите ученици бяха 2014, а номинираните учители 117. През 2018 година получихме 330 електронни писма, а номинираните учители бяха общо 164 от 19 училища. Чрез тази инициатива Община Перник дава възможност не само на учениците да оценят своите преподаватели, но това е и начин учителите да сверят часовниците си с изискванията на своите ученици“, обобщи Севдалина Ковачева.