"Всички подготвителни работи вече са приключили и сега нищо не остава, освен да се работи интензивно на терена, и аз очаквам, че изпълнението на проекта ще се ускори значително," каза Ирфан Асани, директор на Македонски железопътна инфраструктура.
Според властите проблемите с отчуждаването на земята са приключили до голяма степен и те са оптимистично настроени, че след дълготрайната стагнация накрая ще се реализира железопътната мрежа на Коридор 8 – от България до Албания през Скопие.
„Виждаме възможността вторият етап Кичево-Лин да осъществи и търсим финансови средства, " продължава Асани.
Изграждането на железопътната линия за България е разделено на три етапа, а инвестицията е на обща стойност 580 млн. евро, като средствата се предоставят най-вече чрез ЕБВР. След няколкократното му удължаване, крайният срок за изграждане на железопътната линия към България е 2025 година.