Златоград. От днес в Златоград започва прием на заявления за предоставяне и ползване на социално-здравната услуга по Проект № BG05M9OP001-2.040-0039-C001 „С грижа за хората в нужда “ по Процедура: BG05M9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2” по Оперативна програма ”Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Община Златоград е водеща организация по проекта, а партньор е Община Чепеларе. Това съобщиха от Община Златоград.
Патронажната грижа ще се предоставя в периода 01 септември 2019 - 31 август 2020 г. със следните дейности: медицинска рехабилитация, двигателна рехабилитация, психологическа подкрепа и домашен помощник.
За ползване на мобилната социално-здравна услуга, която ще се предоставя по домовете от квалифициран персонал, могат да кандидатстват: Възрастни над 65 годишна възраст (навършили 66 години), със затруднения, ограничения или невъзможност за самообслужване; Хора с увреждания и здравни проблеми и техните семейства с ограничения или невъзможност за самообслужване.
След извършване на оценка на одобрените лица ще бъде предоставена комплексна услуга до 2 часа на ден – ежедневно или периодично, според потребностите, като не се допуска дублиране на дейностите с ползваните услуги/дейности по други програми и проекти .
Кандидатите за ползване на патронажната грижа подават следните документи: заявление (по образец), документ за самоличност (за справка); документ за самоличност на законния представител – настойник, попечител (за справка); експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК (копие); медицински протокол на ЛКК (копие); други медицински документи – актуална епикриза и др. (копие); удостоверение за настойничество/попечителство (копие); декларация за информирано съгласие (по образец).
За предоставяне на социално-здравната услуга „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания“ Община Златоград набира следните специалисти: Медицински специалисти – 2 бр.; Рехабилитатор – 1бр. (непълно работно време), Психолог – 1бр; Домашни помощници – 3 бр. (на непълно работно време).
Кандидатите за предоставяне на патронажната грижа подават следните документи: Документ за самоличност (за справка);Автобиография (по образец); Служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи); Копие на документ за завършено образование; Копие на сертификат/и или удостоверение за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти за социални услуги; Декларация за обработка на лични данни (по образец); Декларация за информирано съгласие (по образец).
За Община Златоград документи се приемат в сградата на Център за социална рехабилитация и интеграция град Златоград – ул. „Салвей“ №1, всеки работен ден от 08.00 до 12.00 и от 13.00 до 17.00 в периода 17 юни 2019 г. – 19 юли 2019 г. Лице за контакт: Николай Шопов, ръководител на проекта – 0894744396