София. С 25% е нараснал броят на жителите на София през 2018 г., които вече не искат да получават хартиена фактура от „Софийска вода”. Това съобщиха от пресцентъра на дружеството. През януари 2019 г. дружеството „отпразнува” 100 000-я си абонат, който избра да подкрепи зелената идея и се отказа от хартиеното копие на сметката си за вода.
Данни от направени проучвания показват, че за производството на 1 лист хартия с размер А4 са необходими повече от 11 литра вода. Това означава, че само за един месец се спестяват около 1 100 000 литра вода, а за година приносът е до 13 200 тона.
Услугата за получаване на електронна фактура се предлага от „Софийска вода” от 1 ноември 2011 г. С всяка изминала година се увеличава броят на абонатите, които се възползват от нея и по този начин подпомагат опазването на природата в България.
Компанията отчита все по-големия интерес на потребителите към предлаганите онлайн услуги. За изминалата година уеб сайтът на „Софийска вода“ е посетен над 2 000 000 пъти.
Дружеството предоставя на своите клиенти и широко портфолио от дистанционни услуги, като възможността за подаване на самоотчети на водомери, абонамент за известяване по електронната поща за планирани спирания на водата, безплатно СМС информиране за аварийни и планирани ремонти по мрежата, както и множество начини за безкасово плащане на www.sofiyskavoda.bg.
През последните години „Софийска вода“ модернизира центровете си за обслужване на клиенти. Това е още един етап в по-доброто клиентско обслужване под мотото „Услуги по вода“. Компанията е първият ВиК оператор с 24-часова безплатна телефонна линия - 0800 1 21 21 и единственият с Мобилен център за обслужване на клиенти.