София. Новата система на „Софийска вода“ е направена така, че автоматично данните за отчет да се изпращат към системата за фактуриране на дружеството. Това каза Станислава Стефанова, отдел нерегулирани дейности в „Софийска вода“ по време на брифинг за представяне на дигитални услуги на дружеството, предаде репортер на Агенция „Фокус“. „Това, което предлагаме на клиентите е удобство да се възползват от възможност от разсрочено плащане в рамките на 12 месеца“, заяви Стефанова. Тя подчерта, че до сега „Софийска вода“ не е предлагала услуги на разсрочено плащане. „Смятаме, че по този начин ще можем да бъдем по-атрактивни за крайния потребител“, отбеляза Стефанова.
По думите й водомерът е с 5 години гаранция, модулът е с 2 години гаранция, а поддръжката и софтуерните лицензи за преноса на данни са включени в цената за 10 години. „Това означава, че от тук нататък клиентът ни няма да дължи никакви средства за своя „Умен дом“. Цената е 300 лв. на целия този пакет, като първоначалната вноска е 100 лв.. Останалата част излиза около 17 лв. на месец за 12 месеца“, каза още тя.
Стефанова отбеляза, че всяка една марка водомер, която има възможност за монтаж на импулсен изход може да бъде присъединена чрез комуникационния модул на системата на „Софийска вода“. „В сайта има информация за всичките пакети, които предлагаме, с различни модули и различни изходи“, посочи тя.
Ирина ИВАНОВА