Куигли заяви, че е важно бизнесът да създава нещо ценно за хората. „Има много книги от различни автори, които дават съвети на бизнеса как да постигне успех за 9 месеца, но според мен няма тайна съставка за успеха. Важно е целта на вашия бизнес да бъде добре ориентираната, трябва да знаете към какво се стремите, да знаете какви са ценностните ви“, каза още Куигли и посочи, че освен това е важно бизнесът да може да обясни своите ценности и на клиентите си.
„В един бизнес финансовото управление винаги трябва да бъде контролирано изцяло. Маркетингът също е много важен, защото пазарът стана глобален и се конкурираме с други бизнеси в глобално отношение“, каза още той. Куигли обясни, че много важно за постигане на бизнес превъзходство е и изграждането на добри и мотивирани екипи. „Все по-важно в маркетинга е да има и ръководене чрез ценности – нищо не помага в изграждането на добри отношения с клиентите повече от това. Трябва да давате увереност на клиентите си, че имате най-доброто и им го предлагате“, заяви той.
Куигли посочи, че трите най-важни неща за всеки бизнес са „действие“, „учене“ и „самоусъвършенстване“.
Цветилена СИМЕОНОВА