София. Смятам, че предстоящата година ще бъде по-добра за нас на българския пазар. Това каза Цветелина Кабакчиева, ръководител „Маркетинг и продажби“ на „Корадо-България“, по време на годишната среща на „Корадо-България“ и Корадо Груп с медии и представители на инвестиционните среди, на която бяха представени финансовите резултати на компания за 2018 г. и стратегическите ѝ цели за 2019 г., предаде репортер на Агенция „Фокус“. По думите ѝ основната причина за спада на продажбите на дружеството на българския пазар се дължи на конкуренцията от турските производители. „За известно време ще продължаваме да сме под техния натиск, но „Корадо-България“ се бори с всички възможни средства, за да достигнем приемлив за пазара продукт“, посочи тя. „Нашите усилия са насочени и към друга насока – представяне на пазара на пълното решение, което дава Групата от нови енергийни решения. Част от тях са непознати за българския пазар, част от тях са непознати за клиента и ние се опитваме по всички възможни начини да променим и изградим допълнително търсенето на българския пазар и българския клиент“, допълни Цветелина Кабакчиева. „В тази насока смятам, че предстоящата година ще бъде по-добра, поради тази причина сме поставили като цел и запазването на дела ни на пазара“, заяви още тя.
Весела АЛЕКАНДРОВА