Поморие. Не винаги броят на туристите в водещ за определянето сезона като силен или слаб. Това каза за Радио „Фокус“ – Бургас Валентин Гочев, зам.-управител на ресторанти в туристически комплекс в град Поморие. По думите му има случаи, когато броят на туристите е по-малък, но пък гостите са по-придирчиви и по-взискателни към предлаганите услуги и представлява по-голяма трудност да се отговори на изискванията им. „С всеки изминал сезон ние си правим изводи в какво сме се представили добре, къде сме сбъркали и се стараем да не повтаряме грешките си, да внедряваме новости, които да ни представят добре и туристите отново да ни изберат за следващите си ваканции“, добави Гочев. Той посочи, че самооценка се прави по мненията на туристите в сайтовете за резервации, като оттам се вади извод дали сезонът е бил успешен.
„В момента извършваме ремонтни дейности и подготвяме поръчки за ново оборудване и инвентар, които са нужни за нормалното протичане на работа в различните отдели, прави се и подобрение в организацията на обслужването на туристите с цел по-високо качество на предлаганите услуги, за да бъдат и туристите по-доволни“, заяви Валентин Гочев. По думите му предстои набирането на нови кадри, защото това е нужно, като се полага старание персоналът да бъде обучен качествено с цел създаване на отличен екип. „Предаваме нашия опит и знания на новите кадри, като ги насърчаваме да дават идеи, които биха допринесли за по-качественото обслужване на гостите ни“, отбеляза Гочев. Той допълни, че през идващия летен сезон в Поморие се очакват туристи от Германия, Русия, Полша, Великобритания, Холандия, Белгия и други държави. „Не липсват почиващи и от България, които през последните години дори бележат лек ръст“, каза още Валентин Гочев.
Мария КУРТЕВА