София. ВиК операторът въвежда три нови дигитални услуги. Това каза изпълнителният директор на „Софийска вода“ Васил Тренев по време на брифинг за представяне на дигитални услуги на дружеството, предаде репортер на Агенция „Фокус“. „С тези услуги ние целим повишаването на клиентската удовлетвореност и качеството на обслужване на нашите клиенти. Всички знаем максимата, че времето е ценно“, заяви Васил Тренев. Той посочи, че времето, което потребителите отделят за битови задачи, трябва да бъде намалено и в зависимост от това хората може да го използваме за съвсем други неща, които биха довели до подобряване на качеството на техния живот. „Причината, поради, която се опитваме да направим тези нововъведения е да бъдат нашите услуги и взаимоотношенията ни към клиентите по-леки, по-подредени и по-удобни“, отбеляза изпълнителният директор на „Софийска вода“.
По думите му трите услуги, които въвежда „Софийска вода“ са: система чрез водомер с модул за дистанционно отчитане, който изпраща данни за приемащите количества вода у дома ежедневно, сменяне на партиди онлайн, електронна фактура, която не е нова, но има нов начин, който спестява време.
„Искам да ви уверя, че всички тези нови възможности, които представяме на клиентите са за по-качествени, по-удобни и надеждни услуги, към които е насочена инвестиционната програма на „Софийска вода“. Тя е не само в посока да доставяме качествена питейна вода на нашите клиенти, но и съответно да вярват на нас и да им е приятно да общуват с нас“, каза още той.
Ирина ИВАНОВА