Пловдив. Отчита се устойчив ръст на продажби на аудиогид и на най-новата туристическа платформа Plovdiv City Card, каза за Радио „Фокус“ - Пловдив Йордан Илиев, директор на ОП „Старинен Пловдив“. По думите му и двете услуги претърпяват постоянно надграждане, особено при Plovdiv City Card. „Тя тепърва ще има много допълнителни екстри и нови обекти, които ще се включват и ще става все по-атрактивна. Хубавото на този вид услуга е, че тя е отворена във всеки един момент и може да се разраства и да се прибавят неограничен брой обекти“, добави Илиев. Той каза още, че цената на картата се образува в зависимост от броя на обектите, които са включени в нея. „Независимо колко обекта ще се включат цената няма да се повиши много“, добави той. Освен културно-исторически обекти, в картата могат да бъдат включени ресторанти, клубове, боулинг и др. „Колкото е по-богато портфолиото на картата, толкова по-изгодно става за ползвателя на този вид услуга“, каза Илиев.
Новата услуга Plovdiv City Card се предлага в Туристическия център в центъра на Пловдив от края на ноември миналата година.
Мария РУСЕВА