Дженифър Лопес навърши 53 години в неделя и отпразнува повода, като се пусна само по парфюм.

С голата си фотосесия Лопез представи новата линия на своята марка JLo Beauty – JLo Body. Според певицата, вдъхновението да разшири гамата и да пусне балсам за задните части идва от историята на майка й – Джей Ло от малка я наблюдавала как се притеснява, че има целулит.

„Помня как мама мечтаеше да има някаква магическа формула, която просто да накара портокаловата кожа да изчезне. Но всички знаем, че такава формула няма.“, споделя Дженифър Лопез.

Въпреки това, певицата, заедно с експерти, успява да разработи формула, която визуално подобрява кожата. И така, кремът съдържа розов пипер за изглаждане на стрии, екстракт от семена на гуарана за изглаждане на кожата, кофеин за стягане, пептиди за увеличаване на производството на колаген и мощни овлажнители, като масло от ший и хиалуронова киселина.

По-късно в Instagram, Лопес сподели и секси видеоклип за кампанията към марката си, в който тя рекламира продукта си чисто гола. Балсамът има за цел да стегне външния вид на кожата в целевите зони като дупето, ханша и бедрата.

В ексклузивно интервю за People Лопес разкри, че грижата за себе си води до увереност.

„Чувствам се най-уверена, когато се наспивам, грижа се за кожата, ходя на фитнес и се храня здравословно. Когато изляза от ритъм, не съм в собствената си кожа“, разказа певицата.

Дженифър също отбеляза, че "красотата няма срок на годност". „Вярвам, че можеш да изглеждаш и да се чувстваш невероятно и секси на всяка възраст“, казва още Лопес.

Дженифър Лопес и Бен Афлек се ожениха тайно

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)