Първоначално замислени от производител от Германия като безобидно забавление, великденските „корона“ зайци предизвикаха бурна реакция в Интернет.
Докато някои потребители отбелязват, че фигурките с маска на лицето и тоалетна хартия в лапите са добра шега в труден за човечеството период, други намериха идеята за безвкусна.
Критиците на скандалните великденски зайци написаха, наред с други неща: „Жертвите заслужават уважение и благоприличие“ и „Короната се свързва с невероятни страдания по целия свят. И тук така нарекоха Великденското зайче."
Привържениците на ушите от шоколад, напротив, говориха за гениалността на идеята. "Особено в трудни моменти е хубаво, когато компаниите показват чувство за хумор", пише един потребител. Някой добави: „Мисля, че тези зайци са сензация. А хамстерите биха били още по-добри“.
От компанията Wawi са потресени от тази поляризация. Представителят на компанията в интервю за германската информационна агенция DPA заяви, че всичко е замислено като хумористична кампания - с цел да предизвика усмивка на лицата на хората. Според него дори в мислите си те не са подценявали сериозността и мащаба на коронакризата.
Съобщава се, че изпълнителният директор на Wawi Ричард Мюлер се е извинил лично на всички, които се чувстват обидени от акцията, и изразил надежда, че хората няма да загубят чувството си за хумор дори в тези трудни времена.
Превод: Glas.bg