Новата стрийминг услуга на Warner Media стартира през 2020 г. Тя ще комбинира заглавия от филмовата и телевизионна библиотека на Warner Bros., както и оригинални филми и сериали.

Warner Media излиза на вече пренаселения пазар на стрийминг услуги с HBO Max през следващата година.

Компанията все още не е обявила точна дата на пускане, но услугата предстои да дебютира през пролетта на 2020 г., съобщава Ройтерс.

Новата стрийминг платформа ще комбинира заглавия от филмовата и телевизионна библиотека на Warner Bros., както и ще представи оригинални филми и сериали, но ще трябва да се конкурира с услуги като Netflix , Disney +, Apple TV.

В интервю за Ройтерс главният оперативен директор на AT&T Джон Станки разкрива, че HBO Max ще бъде налична от тази пролет за 10 млн. клиенти на AT&T, които са абонати на HBO в Съединените щати, без допълнително заплащане.

Това са част от клиентите, които в момента плащат за продукти, собственост на AT&T, като DirecTV или безжичната телефонна услуга AT&T.

До 2025 г. AT&T цели да достигне до 80 млн. абонати в световен мащаб, от които около 50 млн. в САЩ.

Дългосрочната цел на HBO Max е да помогне на AT&T да запази абонатите на безжичните си услуги и също така да позволи на компанията да ползва безжични и сателитни данни на DirectTV, за да научи повече за потребителите, и от своя страна да определя по-високи цени за рекламодателите.

Услугата HBO Max е изправена пред ожесточена конкуренция в лицето на Netflix , Disney + и Apple TV. Цената може също да бъде пречка. HBO Max вероятно ще струва малко повече от 14,99 долара - сума, която компанията определя за HBO. Това е значително повече от конкурентните услуги на Apple (4,99 долара) и Disney (6,99 долара) и малко по-висока от стандартния план на Netflix за 12,99 долара.