Медиите публикуваха поредното електронно писмо, изпратено от Илън Мъск на служителите на Tesla. Той отбеляза високото търсене на електромобилите на компанията и заяви, че за достигането на рекордни тримесечни финансови показатели е необходимо да се реши стария проблем на Tesla – неефективната мрежа за доставки.

Уеб порталът Electrek отбеляза, че тясното място на Tesla си остава доставката на вече готовите електромобили. Мъск предпочита вместо да наема външни дилърски центрове, изцяло да контролира процеса на продажбите. Засега изглежда, че този модел не работи, понеже всеки месец има маса произведени електромобили, които не са доставени.

И този път генералният директор на Tesla заяви, че лично ще се заеме с решаването на проблема. В своето писмо той съобщи, че на всеки два дни ще звъни в центровете за продажби на компанията от целия свят, за да може винаги да е в течение, какви мерки е необходимо да се предприемат за увеличаване на доставките.

Освен това Мъск възнамерява да намали цената на самата доставка от поточната линия до крайния купувач. Анализите показват, че към днешен ден Tesla губи твърде много пари поради неефективни логистични решения.

В едно от предишните си писма към персонала Илън Мъск предупреди служителите, че предстои радикално съкращение на разходите. Той заедно с новия финансов директор лично ще анализират и одобряват всички предстоящи разходи.