Емилия Танева, красив български импорт, успя да натрупа за отрицателно време 655 хиляди последователи в Instagram! Нейният луксозен лайфстайл блог handle @bubbly.moments също експлодира, водейки големи корпоративни спонсори като Clinique и Olay, до Pantene, Macy's и FabFitFun да се подредят, за да работят с нея, пише Entertainer Magazine.
Превръщайки страстта си по пътуване в собствена индустрия, Танева обикаля света в разкошен лукс, осветлявайки приключенията си, украсени с най-новата мода и аксесоари. Още по-впечатляващо е, че тя успя да постигне това успоредно с процъфтяваща кариера като ортодонт.
Танева се мести в Съединените щати, за да получи дипламо за ортодонт от Университета на Илинойс в Чикаго. Междувременно тя се влюбила в сегашния си съпруг, а марката Bubbly Moments се ражда от склонността на двамата към романтични пътешествия.
Пред списанието Емилия Танева споделя своята история и разказва как е успяла да стане суперзвезден блогър.
Преместих се в Чикаго, за да уча ортодонтия. Вече бях зъболекар в родната ми, България. Частта със социалните медии дойде преди три години, след като пътувах с моя съпруг и натрупах много съдържание. Видях други хора да блогират и осъзнах, че мога да превърна пътуванията си в марка. По това време следвах няколко блогъри, а именно @nomadicmatt и @theblondeabroad, и финансовия блогър @whitecoatinvestor. Първо се съсредоточих върху изграждането на уебсайта си, а след това дойде Instagram и останалите канали на социалните медии.