Трагична случка с две красиви млади азиатки, дошли на симпозиум в София и решили да посетят най-популярния ни морски курорт - Слънчев бряг, благодарение на бившия народен представител от Бургас Мирослав Севлиевски получи благоприятна развръзка, пише Флагман бг. 
 

Ето какво точно се е случило:

"Двете дами от Монголия са купили билети от офис на автобусна фирма в София и са тръгнали за Слънчев бряг. На АМ "Тракия", на около 100 км от столицата в посока Бургас, автобусът е спрял на бензиностанция за почивка. Очевидно двете момичета са чакали на дълга опашка за тоалетна, когато шофьорът е потеглил без тях. Едната от тях е завършила висшето си образование в България и знае български език, благодарение на което изкараха късмет. Разбрах какво се е случило. От билетите разбрах от кой офис са си купили билетите, обадих се и казах на представителката на фирмата, че ако не предприемат мерки, ще пусна сигнал за случая до министъра на туризма. Оттам поеха ангажимент и казаха, че следващият автобус, който тръгва в 13:30 ч. от София за Слънчев бряг, ще ги качи. А багажът им ще ги чака в Бургас. След малко ми се обади и самият шофьор на автобуса, който също ми обеща, че това ще се случи", разказа Мирослав Севлиевски. 

Той обясни още, че Слънчев бряг е много популярен навсякъде в света. Именно поради тази причина двете азиатки са решили да посетят курортния комплекс за един ден, докато са на симпозиум в София. 

Мирослав Севлиевски от 2001 г. е народен представител, а от 23 февруари до 17 август 2005 г. е министър на енергетиката и енергийните ресурси в правителството на Симеон Сакскобургготски. По-късно Севлиевски става водач на отцепилата се от НДСВ група "Новото време". Занимава се с туризъм от години и добре познава Слънчев бряг. 

Според него, независимо кой какво говори за Слънчев бряг в България, той е привлекателен в чужбина и е една от малкото търговски марки, които страната ни има и се разпознава в света и то в добрия смисъл. 

 

"Пълното безхаберие и неразбиране, отчайващата простотия за българския туризъм води точно до такъв тип кампания. Шофорът на автобуса не може да си представи, че е важно чужденецът трябва да бъде добре обслужен, защото този той ще остави парите си в България, така българската държава, например, ще може да плати на учителката на дъщеря му заплатата. И понеже няма общо говорене по темата, стигаме до обичайното положение - "Да мрат тези, които са на морето, защото те са богати" или "Плажовете са празни, защото нещо ставало", и т.нат. Но тези момичета, и не само те, са изоставени, защото липсвва култура, липсва говорене на темата. Никой не обяснява колко е важно тези хора да са обслужени. Нека да направят една проста стратегия - например да кажат на хората как да стигнат до Черноморието - какви влакове, автобуси и други видове транспорт има, как и кога да се придвижват до морето, шофьорите и всички работещи в бранша да са учтиви. Тогава хотелите ще са пълни!", каза в заключение Мирослав Севлиевски.