В ресторант на клиент погрешка била сервирана бутилка червено вино на стойност 4 500 паунда.
От Hawksmoor Manchester заявиха в Туитър, че се надяват клиентът да се е насладил на вечерта, след като му е била дадена бутилка Chateau le Pin Pomerol от 2001 година. Ресторантът посъветва служителя, който е допуснал грешката, да не забравя „подвига“ си.
В поста в Туитър се съобщава, че "еднократни грешки се случват" и "ние те обичаме така или иначе".
To the customer who accidentally got given a bottle of Chateau le Pin Pomerol 2001, which is £4500 on our menu, last night - hope you enjoyed your evening! To the member of staff who accidentally gave it away, chin up! One-off mistakes happen and we love you anyway ????
— Hawksmoor Manchester (@HawksmoorMCR) May 16, 2019
Посланието на ресторанта предизвика вълна от забавни реакции в Туитър, включително "трябва да отидем в Манчестър".
Други похвалиха заведението за това, че не „ е яхнало метлата“ по отношение на сгрешилия служител.
По-късно от ресторанта публикуваха снимки на двете бутилки вино и написаха: "Те изглеждат доста подобни, нали?". От снимките ясно се вижда, че етикетите им изобщо не си приличат.
Според онлайн ръководството за дегустация Cult Wines, само 500 каси от това вино са направени.
Реколтата от тази година е описана като прибрана с "огромно усилие", добавяйки: "Неговият дълбок рубинен /лилав / пурпурен цвят е съпроводен от необикновен парфюм от ликьор от касис, черешов ликьор, сливи, карамел и сладък тост."
Все още не е ясно колко е платил клиентът за бутилката.
THEY LOOK PRETTY SIMILAR OK?! ???? pic.twitter.com/JWFW81cbe8
— Hawksmoor Manchester (@HawksmoorMCR) May 16, 2019