Частни охранители разгонват нелегални превозвачи от автобусните спирки из страната със заплахи да чупят стъкла, чистачки и огледала, пише "Телеграф".
Незаконната практика се налага от лицензирани превозвачи по натоварените линии с цел да попречат на нелегалните бусове и леки коли да качват пътници. В престараването си обаче охранителите стигат дотам да пречат на шофьори да качат дори гадже, съпруга, тъща или колежка от спирката.
Една от линиите, които се охраняват най-строго, е Перник-София, особено в сутрешните часове. Охранителите, обикновено местни бандитчета или пенсионери без обозначителни знаци или униформени, висят по спирките и дебнат да не приближи никой друг, освен автобус на лицензираните превозвачи", разказа за "Телеграф" касиерка, която всяка сутрин пътува до работа в София.
"Не дават да припари дори и лек автомобил. Ако някой реши да спре, за да вземе колега, роднина, приятел или просто да си раздели парите за бензина с някого до София, охранителят започва да крещи и да заплашва, че ще счупи стъклото на колата или огледалото, чистачките", свидетелства перничанката.
Незаконната практика се налага от лицензирани превозвачи по натоварените линии с цел да попречат на нелегалните бусове и леки коли да качват пътници. В престараването си обаче охранителите стигат дотам да пречат на шофьори да качат дори гадже, съпруга, тъща или колежка от спирката.
Една от линиите, които се охраняват най-строго, е Перник-София, особено в сутрешните часове. Охранителите, обикновено местни бандитчета или пенсионери без обозначителни знаци или униформени, висят по спирките и дебнат да не приближи никой друг, освен автобус на лицензираните превозвачи", разказа за "Телеграф" касиерка, която всяка сутрин пътува до работа в София.
"Не дават да припари дори и лек автомобил. Ако някой реши да спре, за да вземе колега, роднина, приятел или просто да си раздели парите за бензина с някого до София, охранителят започва да крещи и да заплашва, че ще счупи стъклото на колата или огледалото, чистачките", свидетелства перничанката.