Любопитно проучване, проведено от европейски интернет гиганти, е установило кои автомобили най-много привличат вниманието на потенциалните любовници и съпруги при избора на профил в сайтове за запознанства.
Ще се изненадате, но на мъжете изобщо не са им нужни коли от лукс класа, за да примамват жените. Анализатори от проекта Askmen, в сътрудничество с колеги от онлайн услугата за запознанства Zoosk, заявиха, че потребителите в мрежата със снимки на техните автомобили получават 165% повече входящи съобщения, отколкото потребителите без коли.
Нещо повече, повишеното внимание към акаунтите им не е свързано с ултра нафуканите Rolls-Royce, Lamborghini или Bentley, а по-скоро с обикновени превозни средства.
Например, джиповете Jeep увеличават активността на профила с 243%.
На второ място в класацията на популярните автомобили за тези, които търсят съдбата си в онлайн, е BMW. Автомобилите от баварската марка повишават статуса на автора с 149%. А затваря тройката на лидерите първите три са затворени от колите на почти националната марка Toyota - плюс 73%.
Играе важна роля в проявата на симпатия към автора на акаунта и типа на каросерията. Седанът повишава рейтинга на въпросника с 42%, пикап или SUV - с 41%.
Но кандидатите за гаджета е по-добре да не качват на профила си снимки с хечбек или ван. Според анализа на посещенията на уеб страниците, такива коли само плашат вероятните спътнички в живота. Размерът на входящата кореспонденция намалява от 15% до 72%.