Мис Франция Ев Жил грейна с българска рокля на кориците на парижкото модно списание Welcome Magazine.

За фотосесията си в престижното издание миската избра тоалет на българския бранд Caviar couture. Красавицата е заложила на български дизайн в шоурума на бранда в Париж. Там дизайнерът и моден предприемач Десислава Тошева излага своите произведения редом с най-големите модни дизайнери в Европа и света.

 
 
 
Вижте тази публикация в Instagram.
 
 
 

Публикация, споделена от Miss France Officiel (@missfranceoff)

Погледът на Мис Франция бил привлечен от роклята Merilyn. Тя е лимитиран дизайн с над 10 000 ръчно нашити детайла, които се преливат в златисто-сребърни нюанси. Луксозният тоалет е част от миналогодишната колекция на българката „Една нощ в операта“, която бе заснета в софийската опера и пожъна небивал световен успех. 13 дизайна на родния бранд се появиха на червения килим в Кан. Редица знаменитости на различни светски събития, сред които и майката на Илън Мъск – Мей Мъск се снимаха и си поръчаха рокли на Десислава Тошева.

Ев Жил е първата мис Франция с къса коса в цялата 103-годишна история на надпреварата. Това предизвика сериозен дебат във френското общество след коронясването й в Дижон през декември миналата година. „С къса коса се чувствам повече жена“, отвръща на критиците си красавицата и напомня, че и великата Коко Шанел е била къса коса.

Мис Франция е родена в провинциално градче в Северна Франция. „Искам да бъда силна жена, искам да накарам хората да разберат и повярват, че независимо откъде започват и по какъв път поемат може да постигнат целите си“, казва френската кралица на красотата. Философията й споделя и българският бранд Caviar couture, който не престава да доказва, че няма невъзможни неща, когато вярваш в мечтите си.

„Винаги съм правила каквото си искам, без да се съобразявам какво ще си кажат другите“, гласи една от публикациите на „Мис Франция“ 2024 г.

Във Франция приеха нов законопроект за налагане на санкции върху продукти на бързата мода на 15 март. Това са евтино и бързо произведени дрехи, в големи количества, а не световни бутикови брандове. Дрехите, част от бързата мода, се произвеждат от нискокачествени материали и възпроизвеждат модели от модния подиум и висшата мода.

Законопроектът цели постепенно увеличаване на санкциите до 10 евро за всяка дреха до 2030 г., както и за забрана на рекламата на такива продукти. Таксата обаче не може да надвишава 50% от цената на артикула.