Някой умник е решил да се изгаври с логото на Plovdiv 2019 и го е "доукрасил", така че да наподобява мъжки полов орган. Снимката от вчера обикаля фейсбук пространството, а много пловдивчани са се заблудили, че "фалосът" наистина ще е логото на "Европейската културна столица".
Всъщност истинското лого е това, което е на снимката вдясно.
Проектът "Пловдив - ЕСК през 2019“ от няколко дни е с нова визуална идентичност. Графични дизайнери от студио „Пункт“ изработиха новото лого на мащабната кампания, което наподобява седем разположени една над друга арки. Символиката е заимствана от всички културно-исторически пластове на най-стария жив град в Европа. Арката присъства както в множество архитектурни обекти, така и в природни забележителности като тепетата и река Марица. „Пловдив 2019“ представя антология за 10-годишнината на България и Румъния в ЕС Новият бранд на „Пловдив 2019“ може да се асоциира и буквата „П“, с вход или портал, врата, амфитеатър, седемте хълма, река Марица и много други. Новата визия тепърва ще се налага в множество рекламни кампании. Тя е част от новия етап от развитието на фондация "Пловдив 2019" и на проекта „Пловдив – Европейска столица на културата през 2019 година“.