Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) установи нарушение от страна на компанията „Олинеза” ООД като рекламодател и й наложи имуществена санкция в размер на 253 960 лева (двеста петдесет и три хиляди деветстотин и шестдесет лева).
В хода на проучването е установено, че рекламното послание „-15%” е част от рекламна кампания на „Олинеза” ООД на продукта „Олинеза трапезна майонеза”, 200 г и е едно от водещите послания в кампанията, поставено на билбордове на дружеството и върху опаковката на продукта посредством стикер.
В решението се посочва, че в резултат на поведението на „Олинеза” ООД потребителите се въвеждат в заблуждение относно предлаганата от дружеството ценова промоция и се създава възможност за повишаване интереса на потенциалните клиенти към продукта и тяхното ориентиране към покупката му, като по този начин се създава риск трайно да бъдат увредени интересите на конкурентите, производители на майонеза, съобщи БЛИЦ.
При определяне на санкцията КЗК е взела под внимание тежестта и продължителността на нарушението, както и икономическото състояние на ответното дружество.
Прочетете още
- 11:00 Не е пантера, но се крие под столичните сенки. Що е то? СНИМКИ
- 14:04 Боклуци, стъкла и стреч фолио задушават природата край Доспат СНИМКИ
- 15:00 Да си купиш BMW, а да не сложиш детско столче - детето ти не е част от тунинга! СНИМКИ
- 13:00 Астролози посочиха три зодии, които ще имат късмет през юли