Предполагам, че е имало внезапно спиране на задната перка от двигателя към опашния винт. Това каза по Нова телевизия експертът Димитър Ставрев, който е редактор в българско авиационно списание за най-вероятната причина за катастрофа на военния хеликоптер Ми-17 край авиобаза Крумово снощи.
При катастрофата загинаха двамата пилоти, а бордовият инженер оцеля. Той е настанен във ВМА със счупен глезен и няколко счупени ребра.
"Самият хеликоптер е летял малко, не е важно коя година е произведен, а как е поддържан. Само шансът е спасил машината от възпламеняване на взрив", каза още Ставрев.
"Пилотът на хеликоптера е имал 600 часа за 25 години или около 24 летателни часа годишно. Прието е, че летателните часове са над 100 часа в други държави на година", изрази своето учудване той.