Пловдив ще се опита са сложи ред във външната реклама и цялостната визия на града. Точката за изменението в досегашната Наредба за поставяне и ползване на рекламно-информационни елементи беше включена в днешния дневен ред на Общинския съвет, но беше отложена за по-следващо негово заседание, предаде репортер на Glas.bg.
По предложение на Дани Каназирева беше решено сформирането на специална комисия от общински съветници. Тя ще вкючва по един от всяка група (общо 7), четирима от Общината, която да проведе редица от срещи с представителите на бизнеса и различните браншове. За председател на временната комисия беше избран зам.-кметът Розалин Петков.
“Забавихме се много във времето. Такава наредба е наложителна. Визуалното възприятие на града ни не е добро. По 10 билборда има по кръстовищата. Представете си 2019 г. и 16 фолк певици, които ни гледат от рекламите”, каза от трибуната кметът Тотев.
По негово предложение точката беше отложена, за да може да се случи обсъждането между двете страни.
Иначе всички общински съветници се изказаха в подкрепа на тези изменения и ги определиха като наложителни. Слави Георгиев от “Обединени патриоти” дори предложи и забраната за монтирането и поставянето на такива реклами в самите кръстовища, а това да става най-малко на 10 метра от тях.