Прокуратурата в Одрин внесе в съда обвинителен акт срещу 4-има заподозрени за контрабанден внос на 99 луксозни автомобила и настоя те да бъдат конфискувани, предаде БГНЕС.
Луксозните марки като Ауди, БМВ, Мерцедес и др. са внасяни незаконно от България, организираната престъпна група ги е вкарвала като собствени през ГКПП Капитан Андреево-Капъкуле и Лесово-Хамзабейли.
Граничните власти са потвърдили, че до момента през двата пункта контрабандно са преминали 200-300 коли. Четиримата заподозрени са били задържани в ареста и по-късно пуснати на свобода. Прокуратурата иска затвор за срок от 2 до 5 години заради големия брой автомобили от незаконния трафик, облагодетелстване от престъпна дейност и препитание от контрабанда. В обвинителния акт се посочва, че групата е плащала на шофьорите, които прекарват колите през границата, по 50 лева /равни на 120 турски лири/ или 100 лева /240 лири/.
Превозните средства са внасяни в Турция или с редовни документи от официалните български /понякога и румънски/ институции, или с фалшифицирани и са предавани на определен от групата човек. Часове след доставките шофьорите са се връщали обратно в България без колите. Проучването на мобилния телефон на единия от автотрафикантите с инициали М.М.М. е показало, че снимки на автомобилите и на регистрационните им табели са изпращани на купувачи, водени са и пазарлъци за цените. Наказателният съд в Одрин е постановил конфискация на установените до момента коли, издирват се останалите.
Луксозните марки като Ауди, БМВ, Мерцедес и др. са внасяни незаконно от България, организираната престъпна група ги е вкарвала като собствени през ГКПП Капитан Андреево-Капъкуле и Лесово-Хамзабейли.
Граничните власти са потвърдили, че до момента през двата пункта контрабандно са преминали 200-300 коли. Четиримата заподозрени са били задържани в ареста и по-късно пуснати на свобода. Прокуратурата иска затвор за срок от 2 до 5 години заради големия брой автомобили от незаконния трафик, облагодетелстване от престъпна дейност и препитание от контрабанда. В обвинителния акт се посочва, че групата е плащала на шофьорите, които прекарват колите през границата, по 50 лева /равни на 120 турски лири/ или 100 лева /240 лири/.
Превозните средства са внасяни в Турция или с редовни документи от официалните български /понякога и румънски/ институции, или с фалшифицирани и са предавани на определен от групата човек. Часове след доставките шофьорите са се връщали обратно в България без колите. Проучването на мобилния телефон на единия от автотрафикантите с инициали М.М.М. е показало, че снимки на автомобилите и на регистрационните им табели са изпращани на купувачи, водени са и пазарлъци за цените. Наказателният съд в Одрин е постановил конфискация на установените до момента коли, издирват се останалите.