Ко-водещата Кристина Патрашкова се появи в ефира на "На кафе" по младежка рокличка в един от модерните цветове за сезона. Облеклото й е дело на българска дизайнерка, която облича масово поп фолк изпълнителки, като лице на марката й е не коя да е, а емблематичната Преслава.
Глория и Алисия са от чалга иконите, които често залагат на тази марка. Никол Станкулова и моделката Велина Узунова също са сред редовните клиенти на дизайнерката.
Преди години Патрашкова бе от най-изявените противници на плеймейтките и поп фолк гърлите, но днес не само, че е на различно мнение, но и очевидно им подражава. Доказателство за това е днешното й облекло, което е на стойност близо 300 лева. Патрашкова е придала свой привкус на роклята, като й е закачила златна брошка.
Коментаторката е в седнала позиция и зрителите не могат да видят дължината на роклята, която е до над коляното и е леко разкроена - типично младежко облекло./
Харесайте , където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!
Прочетете още
- 11:00 Докато България гори: Шофьор си метна фаса през прозореца
- 12:00 Баба Недка изгуби дома си в пламъците. Нека не изгуби и вярата в хората!
- 12:12 Военният, застрелял приятел на купон в Каравелово, излиза от ареста
- 13:00 Катастрофиралият в Пирин самолет с ново приложение – стана заслон за крави ВИДЕО