Ревютата, които гостите оставят в платформите за резервации или в социалните мрежи на даден хотел, оказва се стават все по-важни. Те са един от определящите фактори дали потенциалните клиенти ще изберат един, или друг хотел. Колкото повече положителни ревюта и доволни клиенти видят, толкова по-голям е шансът да резервират стая в този хотел.
Защо хората търсят ревюта преди да резервират хотел?

В ерата на социалните мрежи и интернет, споделянето и търсенето на информация е водещо. Когато им предстои да вземат важно решение за покупка - било то да резервират стая за предстоящата почивка или просто да  изберат подходящ шампоан за коса, голяма част от потребителите ще потърсят отзиви на хора, които вече са пробвали този продукт или услуга. Причините за това са няколко.

На първо място, хората искат да се убедят, че ще получат възможно най-доброто за парите, които ще вложат. Затова те ще разгледат сайта на хотела, екстрите, които се предлагат, обзавеждането на стаите и т.н. Но това няма да им донесе достатъчно сигурност, защото може снимките да са манипулирани или информацията да е подвеждаща, например. Много повече доверие създават положителните отзиви на клиенти, които са посетили хотела и разказват своя опит и впечатления.

Те помагат на колебаещите се потребители да вземат финално решение и да изберат мястото, на което ще отседнат в крайна сметка. Сравняването между различните места за настаняване е много по-лесно, когато може да видите броя на звездичките, оценката за чистота и основните предимства и недостатъци, които се посочват в отзивите на гостите.

Още едно от нещата, които отзивите показват, е дали хотелът е надежден и как се справя с възникналите проблеми. За потенциалните гости е важно да знаят как персоналът би постъпил в случай на отменен полет, когато климатикът в стаята не е работел или при други извънредни ситуации. В случай, че мениджърите и персонала са подходили по професионален начин, това също ще даде още една причина на хората да направят резервацията си.

Защо хотелите трябва да насърчават гостите да оставят ревю?

Отзивите на гостите са важни не само за потребителите, но и за ръководството на хотела. Те подчертават много ясно какво не е наред и какво може да се подобри в предлаганата база или обслужването. В случай, че клиентите често се оплакват от едно и също нещо, това е ясен сигнал, че то трябва да се промени.

Колкото повече добри ревюта получава даден хотел, толкова повече се увеличава видимостта му в онлайн пространството. Това е изключително важно, защото се увеличава и шансът да бъде забелязан от повече потребители, когато те търсят място за престой.

Последно, но не и по-значение, хотелите могат да споделят ревютата на доволни клиенти в социалните си мрежи, още по-добре, ако заложат и на допълнително съдържание, генерирано от потребителите - снимки, видео и т.н.

Как хотелите могат да се справят в негативните отзиви?

Отличните ревюта са чудесни, но какво се случа, ако даден хотел има предимно негативни отзиви. Обикновено това води до спад в резервациите, а от там и до намалени приходи. Затова има цяло едно направление, което се занимава с управление на репутацията. То прибягва до различни методи и техники, за да стимулира гостите да оставят положили ревюта и за изгради отлична репутация на хотела.

Това е и причината специалистите от UPguest да предлагат услугата дигитален PR за хотели, която цели повишаване на броя на ревютата, интереса онлайн и директните резервации. За повече информация: https://upguest.bg/.