За 28 милиона долара може да се купи цяло имение с дворец, басейни, парк, езера и какво ли още не. Някои хора обаче си имат всичко това и искат нещо повече, но на четири колела.

От тази порода са купувачите на най-скъпо продадения нов автомобил в историята. Това е много специален поръчков Rolls-Royce с добавката Boat Tail към името, което афишира приликата с луксозна яхта в задната част на каросерията.

И ако изработката на една стандартна масова лека кола отнема 7-8 часа на поточната линия, производството на този Rolls-Royce е продължило 4 години.

За него са проектирани 1813 изцяло нови части, които не се вграждат в серийните модели на луксозната британска марка. Който притежава достатъчно пари и време, наистина може да получи такъв автомобилен уникат, без еквивалент по цялото Земно кълбо.

Дори каросерията е изработена по специален проект, за да наподобява на яхта в задната си част. Дължината на автомобила е 5,90 м, а външната боя е нанесена на ръка от майстор художник, който е забъркал пожелания от собствениците нюанс на морско синьо.

Повърхността зад втория ред седалки е оформена като палуба, която се отваря и от багажното отделение излизат интегриран разпъващ се чадър за слънце, маса и две табуретки.

Това оборудване дава възможност на водача и неговите спътници да си организират най-скъпия пикник в света. За целта в багажника е инсталирана специална чанта с прибори за хранене от най-високо качество като чинии от фин порцелан, сребърни вилици, лъжици и ножове и кристални чаши.

Именно идеята за излети под открито небе в слънчевите дни и прохладните средиземнотоморски вечери е ръководила собствениците при поръчката на ексклузивния Rolls-Royce.

По непотвърдени данни колата ще се ползва основно по живописното крайбрежие на Лазурния бряг във Франция - любимото място за почивка на собствениците. В случай че времето се развали, кокпитът може да бъде покрит с подвижен мек покрив.

Техническите характеристики не се съобщават, защото явно не са чак толкова важни при положение, че максимално позволената скорост за движение по френските магистрали е 130 км/ч. Много е вероятно задвижването да се осъществява от познатия за Rolls-Royce бензинов битурбо двигател V12 с работен обем 6,75 л, който генерира мощност над 570 конски сили.