Само два нови електромобила е закупила пловдивската община в последните години. Те са икономични и всяка е с цена 80 000 лева, като част от парите са по проект. Едната е предоставена на главния инженер Йордан Калев, а другата - на общинското предпирятие "Паркиране и репатриране". Останалите служебни коли, които местната власт ползва, са 8-годишни. Те са купувани по времето на Славчо Атанасов.

Кметът Иван Тотев обикаля събитията с хюндай, а в повечето случаи се придвижва с личния си джип Q7. Шестимата му заместници се возят в "Рено Меган" и тойоти. Техните коли се ползват и от ресорните дирекции. С тойота се придвижва и секретарят на общината Ангелина Топчиева, а районните кметове - с "Рено Меган".

"Всички коли имат лимит. Който го надвиши, не му се сипва гориво от ведомствената бензиностанция", твърди Топчиева. Зам.-кметовете имали 2000 километра на месец.

Секретарят на общината категорично отрича служебните коли да се ползват за лични нужди от титулярите, като ходене по екскурзии през уикендите и пазаруване.

"Автомобилът е атрибут на властта и е пести време. Когато трябва спешно да се занесат документи в София не може да ги пращаме с автобуси", казва тя.