Три часа ще отнема пътуването с влак от София до Бургас, когато бъде завършена модернизацията на жп линията София – Септември, съобщава БНТ.
Първата скоростна железопътна магистрала в България трябва да стане факт през 2023 година. Страната ни работи по около 20 проекта за интермодален транспорт, който обединява превоза на хора и стоки по релси, път, вода и въздух.
„Съчетаването на различен транспорт в една точка формира т.нар. транспортен хъб. Най-добре това се вижда в Бургас и на гара София. От летището в София може стигнете до гарата, а оттам с влака да дойдете в Бургас и с автобус да отидете до всяка крачка по нашето Черноморие“, каза пред камерата на националната телевизия инж. Ивайло Дженев от Националната компания „Железопътна инфраструктура“.
България работи по 20 проекта за интермодален транспорт. Модернизират се железопътните линии от Пловдив за Бургас, за Свиленград, София – Калотина.
Целта е след модернизацията пътническите влакове да развиват 160 км/час, а товарните – до 120 км/час.
Първата скоростна железопътна магистрала в България трябва да стане факт през 2023 година. Страната ни работи по около 20 проекта за интермодален транспорт, който обединява превоза на хора и стоки по релси, път, вода и въздух.
„Съчетаването на различен транспорт в една точка формира т.нар. транспортен хъб. Най-добре това се вижда в Бургас и на гара София. От летището в София може стигнете до гарата, а оттам с влака да дойдете в Бургас и с автобус да отидете до всяка крачка по нашето Черноморие“, каза пред камерата на националната телевизия инж. Ивайло Дженев от Националната компания „Железопътна инфраструктура“.
България работи по 20 проекта за интермодален транспорт. Модернизират се железопътните линии от Пловдив за Бургас, за Свиленград, София – Калотина.
Целта е след модернизацията пътническите влакове да развиват 160 км/час, а товарните – до 120 км/час.