Petit Ermitage Hotel в Западен Холивуд, Калифорния (САЩ) има обща оценка от 4,5 звезди в Google и TripAdvisor и осмива всеки, който остави само една звезда. По този начин ръководството и служителите се опитват да привлекат нови клиенти.  

Някои рецензии критикуват заведението за завишените цени, некомпетентния персонал и липсата на приятелско отношение към влиятелни хора. Забавните отговори на подобни оценки обаче привлякоха вниманието на много потребители на мрежата и ги накараха да резервират нощувка тук, пише New York Post.

В заведението, което има стаи на цена до 850 долара на вечер, на някои клиенти е казано, че се нуждаят от „доза реалност“, а един разстроен клиент е посъветван да отиде в друг хотел. В друг преглед се посочва, че гостите никога не могат да се наспят добре, след като имат деца.

Собственикът, който нарича себе си "монархът на хотел Petit Ermitage", често влиза в словесни пререкания с недоволни гости. Един от тях беше осъден за неправилно изписване на „Petit“ (гостът написа „Petitе“) и оплакване от предполагаемо нашествие на бръмбари.

„Молим – най-малкото – всеки, който остави отзив, да напише правилно името на хотела. Това може да доведе до объркване, особено сред общността на хлебарките“, отговори служител на Ermitage.

Лоши отзиви, най-лошият хотел, отзиви за хотел, Petit Ermitage, забавни отзиви, хотел, лош хотел, собственик на хотел, нови клиентиЦял екран
Един от гостите е написал неправилно името на хотела Снимка: Kennedy News & Media

Друг гост каза, че Ermitage не приема деца и даде оценка на качеството на съня 2 от 5, което накара собственика да напише: „Ние наистина съчувстваме. Сънят и децата не се смесват. Но те ще заминат за колеж скоро и можете да върнете всичките тези пропиляни часове, не падайте духом."

И разбира се, никоя секция за преглед не би била пълна без сблъсък между влиятелни лица и собственици.

Лоши отзиви, най-лошият хотел, отзиви за хотел, Petit Ermitage, забавни отзиви, хотел, лош хотел, собственик на хотел, нови клиентиЦял екран
Сблъсъци между инфлуенсъри и собственици Снимка: Kennedy News & Media

Един самопровъзгласил се създател на съдържание нарече хотела „недружелюбен към инфлуенсъри“, като каза, че персоналът го игнорира почти всеки път, а когато напусне стаята си, целият персонал изглежда вцепенен. Те обаче бързо го посещавали няколко пъти, за да забранят снимането вътре в хотела.

„Понастоящем бихме искали да се извиним от името на нашия персонал, че ви игнорирахме. Можем само да предположим, че сте дошли при нас на нашия двумесечен „Заседнал ден“, когато колкото повече обичаме даден гост, толкова повече го игнорираме. Ако вече планирате да се върнете, внимавайте за други тематични дни като „Не ни интересува какво сте поръчали, ще ядете каквото ви донесем“ и „Можете да правите снимки край басейна, но само с най-малката ви "привлекателна черта." Той е много популярен в общността на инфлуенсърите", отговори "Монарх".

Подобни забавни отговори на такива оценки привлякоха вниманието на много потребители на социалните медии и ги накараха да резервират нощувка в хотела.