Основателят на Facebook Марк Зукърбърг предложи глобално регулиране на интернет в четири сфери. Това са вредоносното съдържание, честните избори, конфиденциалността на данните и възможност за тяхното пренасяне. Зукърбърг счита, че при този процес най-активна роля трябва да играят правителствата и регулаторните органи.

Като начало Зукърбърг предлага създаването на базови норми и стандарти, като и прилагането на филтриране, и по този начин да се минимизира вредоносното съдържание. Според Марк, отговорността за спазването на тези правила трябва да носят интернет компаниите. Facebook работи с правителствата на различни държави върху обезпечаване ефективността на компютърните системи за анализ на съдържанието и планира да създаде независим орган, който хората могат да използват, за да обжалват решенията на най-голямата социална мрежа.

Зукърбърг заяви, че е необходимо да се защити избирателния процес и честността на материалите, които се публикуват на изборите. Facebook е внесъл значителни промени в публикуването на политическа реклама, според която тези рекламодатели задължително трябва да потвърдят своята самоличност. Само че е твърде трудно да се определи, коя точно реклама е политическа, и според Зукърбърг, в законодателството трябва да бъдат направени промени.

Третото важно направление според Марк е конфиденциалността на данните и тяхната защита. Това трябва да се реши на глобално ниво и да се базира на GDPR мерките. И накрая, новите правила трябва да гарантират възможността за пренасянето на персоналните данни, като Facebook вече поддържа стандартен формат за обмен на данни.