В деня на балотажа пловдивчани въобще не се замислиха и избраха да посетят любимите си места в града. Главната и Капана буквално се късаха по шевовете от посетители, а секциите по училищата бяха пусти.  

Слънчевото време остави на заден план моловете и затворените търговски центрове, защото пловдивчани предпочетоха да се разходят по алеите.  Разбира се, в заведенията оборот далеч не липсваше. Масите на кафенета и ресторанти  в Капана и градската част бяха заети от клиенти. В следобедните часове много от тях се запътиха към магазините.

Някои от младите семейства, които провеждаха следобедната си разходка, заявиха, че нямат желание да гласуват. Други казаха обаче, че са посетили Капана след като с упражнили своя вот, защото е важно.

Въпреки това очевидно за пловдивчани е по-добре да не отделят малко от времето си, за да посетят секциите и да дадат своя глас, макар и да не искат да подкрепят никого, пише Trafficnews. Към момента в Пловдив се отчита много ниска избирателна активност. Към 15:00 часа тя е била 13,5%. Във Варна активността е 18,8%, в Благоевград - 27.1% според данните на "Галъп".

Припомняме, че на първи тур улиците на града отново бяха препълнени от пловдивчани, а за същия час избирателната активност в града бе близо 24% .